Resdung Saya Sejak Zaman Sekolah Dah Tak De!

Vivix memang supplement paling top dekat Malaysia. Ramai rakyat Malaysia yang jadikan Vivix sebagai supplement. Sebab nama pun supplement, jadi sesuai untuk kita ambil sebagai amalan harian bagi mengelakkan penuaan sebelum waktu. Tua usia itu dah memang sah-sah semua orang akan tiba waktu tua nya, namun yang paling kita risaukan, penuaan sel dalam badan sebelum usia sebenar. Bila sel badan makin menua, mula lah macam macam penyakit singgah.




Saya dan Vivix

Saya minum Vivix sejak tahun 2014. Asal saya minum, sebab saya terpengaruh tengok upline saya minum. Tapi bila dah start minum, kesan ketaranya adalah saya kurang resdung. Kalau dulu,saya kerap sangat selsema dan demam. Sejak saya makan supplement, memang mostly semua masalah tu tiada. Saya minum masa tu, untuk jaga kesihatan. Sebab saya memang jenis susah nak makan supplement. So, Vivix adalah sumber antioksida saya yang nombor 1.

Puas Hati Sebab Majoriti Semua Ahli Keluarga Saya Ambil Vivix

Target saya, masa mula mula jadi distributor adalah family. Sebab family saya ada background darah tinggi dan diabetes. Jadi, memang kena ada pencegahan dari awal. Tapi sekarang 2017, mostly ahli keluarga saya memang minum Vivix. Alhamdulillah. So target saya mostly berjaya. Saya nak semua keluarga saya sihat. Duit boleh cari, keluarga mana boleh beli kan??

Cara Makan Yang Sangat Mudah

Antara kelebihan Vivix, sebab ianya cecair. jadi mudah kalau nak hadiahkan pada ibu atau ayah kita. Mesra buah pinggang dan banyak testimoni kejayaan Vivix yang merawat macam macam penyakit. Masih banyak lagi target saya belum berjaya. Belum berjaya untuk meng Vivix kan semua sahabat sahabat saya. Termasuk anda yang membaca! Kalau belum ambil Vivix, jom!


CARA PEMBELIAN VIVIX:


Cara 1 - Anda boleh buat pembelian sendiri dengan klik pada link ESELL di bawah.

 Shaklee akan pos terus pada alamat anda menggunakan City Link atau GDEX Express.

Cara 2 - Sekiranya anda mahu penjimatan berganda, anda boleh mendaftar keahlian Shaklee dengan cara menghubungi saya http://www.wasap.my/60125716112



Cara 3 -  Sekiranya anda berada disekitar Port Dickson, Lukut, Seremban dan Senawang, boleh set kan temujanji dan saya akan hantar kan didepan pintu rumah anda!


FARHANAH OMAR
Call/ Whatapps: 0125716112

Nak senang just click kat sini:

Jom like dan Follow saya:
FB: Farhanah Omar
Fb Pages: Supplement Farqistina
Instagram: farqistina

CASH ON DELIVERY: 
PORT DICSKON, LUKUT, PASIR PANJANG, TELUK KEMANG, SEREMBAN, SENAWANG


SHARE
    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 comments:

Post a Comment